S dětmi jsme přiřazovali s využitím PC zvuky k jednotlivým dopravním prostředkům. Společně jsme také určovali prostředí, po kterém se pohybují a nechybělo ani vybarvení semaforu správnými barvami.
VíceS nejmladšími dětmi jsme v květnu zkoušeli navlékat korálky, vkládací skládačky se zvířátky a také konstruktivní stavebnici SEVA. Motoriku jsme procvičili s hrou „Rybářská horečka“. K cvičení jsme využili také herní prvky (trampolína a klaouzačka).
VíceS dětmi jsme si vytvořili environmentálně – badatelskou činnost. Ve třídě jsme si zasadili do kelímků fazole, které jsme si vzali domů. Doma jsme pak pozorovali klíčení a růst s rodiči.
VíceS dětmi jsme si v prvním květnovém týdnu vyzkoušeli spoustu pokusů. Dětem se líbilo foukání bublin, pozorování rozpíjených barev a také míchání barev a další.
Více23.3. jsme si ve třídě vyzkoušeli pokusy v rámci projektu Bádám, Bádáš, Bádáme. Zkoumali jsme, co se stane s oblíbenými lentilkami, které se namočí do vody. Postupně jsme sledovali tvořící se duhu. Poté jsme zkoušeli míchat barvy.
VíceVe třídě jsme si uspořádali puzzliádu, kdy se děti rozdělily do skupin. Ve skupině při práci dochází k socializaci skupiny a ke spolupráci, mohou vzniknout i nové vazby mezi jednotlivými dětmi. Práce ve skupině je založena na řešení společného úkolu a dělbě práce ve skupině.
VíceNěkdy nám venku počasí moc nepřeje a nemůžeme tak s dětmi jít na procházku nebo na školní zahradu. Ale protože máme dost energie a potřebujeme se vyblbnout, tak jsme si ve školce postavili překážkovou dráhu.
VíceS dětmi jsme se učili programování jednotlivých kroků. Pomůcka sloužila k upevňování pojmů vpravo, vlevo, dopředu, dozadu a práce se symboly (např. vymazat paměť..)
Více
Adamusova 1041/7
700 30 Ostrava
+420 774 788 677
(volejte od 7:15 – omlouvání dětí)