Leden 2023

Poslední lednový týden a konečně pořádně nasněžilo a to je něco pro nás 🤭🥰. Každý den jsme se koulovali, pokoušeli se postavit sněhuláky. Někdo stavěl sám, či s kamarádem, jinde se vytvořila silná chlapecká skupina 💪.


Lidské tělo

Navázali jsme na předchozí téma Bacily a baktérie. Shlédli jsme na IT pohádku Teo je nemocný a Krtek a medicína. Seznámili se s písní „Človíček.“

Obkreslili jsme na velký papír obrys kamaráda Ondry a společně s mladšími dětmi vlepili části hlavy (oči, nos, pusu, uši) dokreslili detaily obličeje.

Kreslili jsme vlastní autoportréty pomocí velikého zrcadla. Paní učitelka je dala do šatny bez našich jmen s úkolem „Rodiče, poznáte mě?“

Povídali jsme si o vnitřních orgánech, vysvětlili jejich funkci u uložení v těle. Posléze jsme orgány vybarvili a společně je vlepili do „Ondry“.

Probrali jsme i lidskou kostru. Obkreslili obrys postavy a pak jsme kreslili jednotlivé části kostry lidského těla.

Bacily a baktérie

Povídali jsme si o nemocech, které nás nejčastěji trápí v zimě, jak jim předcházet, prevence. Rozfoukávali jsme barevnou tuš (bacily). Sledovali jsme na IT animovaný dokument „Byl jednou jeden člověk“. Seznámili s písní „Bacil“.


Prosinec 2022

Celý prosinec jsme prožili společně s třídou Květinka v jejich třídě. V naší medvědí koupelně se přihodila nehoda, která zapříčinila havárii vody.

Paní učitelky z Květinky a všechny děti nás přijali krásně a vřele a společně jsme si užili předvánoční čas. Moc děkujeme ♥️♥️

Listopad 2022

Digitalizace ve vzdělávání

Naše třída má k dispozici velkou interaktivní tabuli, 5 tabletů, dvě digitální hračky: Bee bot – včelka a beruška, malého robota Botley 2.0 a iRobot root. S interaktivní tabulí pracujeme téměř denně, často využíváme výukový program „Barevné kamínky„, webové stránky a kreslící programy.

Pro rodiče jsme si připravili zajímavou Ukázkovou hodinu, zaměřenou na využívání digitálních pomůcek ve vzdělávání. Rodiče byli nadšení zejména z programu barevné kamínky, aktivně a bez zábran si chtěli práci s tužkou vyzkoušet, zapojit se do činností.

Programování digitální Berušky mělo také velký úspěch, zvláště když si děti samy vytvořili síť (cestu) kudy se má beruška vydat. Opět si programování vyzkoušeli rodiče společně se svým dítětem, kdy dítě zadalo cestu a rodič programoval. Akce se vydařila a kdyby to šlo, rodiče by zůstali déle, než jen jednu hodinu. 👍👍

 

 

 

 

Odloučené pracoviště Klegova 4Navštívit stránky